ارتباط صنعت گردشگری و تکنولوژی های نو
آذر ۳, ۱۳۹۵

چگونه واقعیت افزوده خرید آنلاین را تغییر خواهد داد ؟

تکامل سریع تجارت الکترونیک یک کانال سازگار برای خرده فروشان و برند ها ایجاد کرده است. این یعنی فراهم کردن بستری اجرایی برای کسب بیشتر در آمد.با اینحال هنوز خرده فروشان بسیاری در تلاش برای ایجاد یک تجربه جذاب و قابل اعتماد برای مشتریان خود در طی فرآیند خرید آنلاین هستند.

واقعیت افزوده (AR) یکی از جدیدترین نو آوری های عصر جدید است که همزمان با پر کردن این شکاف مناقعی واقعی را برای هم بازرگانان و هم خریداران در پی دارد.

هنگام خرید آنلاین ، یک مشتری نمی تواند کالای مورد نظر خود را لمس کند ، کاربرد آن را حس کند و یا تجسمی از چگونه به نظر رسیدن آن در منزل خود داشته باشد . فقدان این تعامل بین خریدار و کالاهای موجود در فروشگاه های آنلاین اکثر مواقع منجر به دلسردی مشتری و در نتیجه صرف نظر او از ادامه پروسه خرید آنلاین خود میشود.

2a25edc

خوشبختانه همزمان با تجارت الکترونیک ، تکنولوژی نیز در حال رشد و پیشرفت بوده و هر روزه بیشتر از پیش در صدد فائق آمدن به چالش هایی که مشتریان در حین خرید خود با آن مواجه هستند می باشد .در این بین تکنولوژی واقعیت افزوده ابزار کمکی بزرگی برای بهبود این تجربه کاربری محسوب می شود.از آنجایی که تجارت الکترونیک متمایل به تغییرشکل می باشد ، واقعیت افزوده تاثیر بزرگی بر روی چگونگی خرید آنلاین مشتریان خواهد داشت.

wss4
در واقع تکنولوژی واقعیت افزوده به برندها و فروشندگان کمک می کند که تجربه ای جذاب و دلپذیر را برای مشتریان خود فراهم کرده و به آن ها امکان داشتن تجسم دقیق تری از آنچه در حال خریداری آن هستند را بدهند که نتیجه آن اطمینان و رضایت مندی بیشتر مشتریان در حین خرید آنلاین می باشد.

یکی از جذاب ترین و بهترین مثال ها در این زمینه آآینه مجازی فروشگاه آنلاین عینک RayBan می باشد که با استفاده از این تکنولوژی به کاربران کمک می کند که عینک مورد نظر خود به صورت مجازی و با استفاده از دوربین webcam گوشی و یا کامپیوتر خود امتحان کنند ! امتحان کنید

tumblr_m60md1gcre1qcuhvho4_1280

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *